خرید گل و گیاه آپارتمانی

خرید گل و گیاه آپارتمانی

آیا شما جزء افرادی هستید که تازه وارد کار نگهداری از گل و گیاه آپارتمانی شده اید؟ یا هر چه بیشتر در این زمینه تلاش می کنید با شکست مواجه می شوید؟ خبر خوب این است که با رعایت برخی نکات اصولی در خرید گل و گیاه آپارتمانی و مراقبت از آن ها می توان گیاهانی با طراوت و زیبا داشت. در ادامه با ما همراه باشید.

خرید گل و گیاه آپارتمانی

در هنگام خرید گل و گیاه آپارتمانی باید به برچسب ها و توضیحات لازم در مورد آن گل توجه کنید، تا انتخاب صحیحی داشته باشید. به عنوان مثال اگر آپارتمان شما نور کمی دارد، مسلما نباید به خرید گیاهانی که به نور زیاد یا تابش مستقیم خورشید نیاز دارند، اقدام کنید. شما به راحتی می توانید از میان گل های زنبق صلح، گیاه مار یا پتوس یکی را انتخاب کنید. البته در صورتی که علاقه مند به خرید گل و گیاهان آپارتمانی، که نیاز به نور زیادی دارند هستید. ولی نمی توانید نور لازم را در منزل خود فراهم کنید، اغلب می توانید نور مورد نیاز را به شکل مصنوعی تامین کنید. آن هم از طریق چراغ های به خصوصی که طول موج مناسب گیاهان را دارند.

گل و گیاه آپارتمانی به رطوبت مناسبی برای زنده ماندن نیاز دارد، بنابراین در خرید گل مورد نظر خود به این نکته نیز توجه کنید. در صورتی که گیاهانی را خریداری کردید که به رطوبت بالا نیاز دارند، استفاده از مه پاش را فراموش نکنید.

نکته دیگر میزان آبیاری مورد نیاز هر نوع گل است. بنابراین حتما قبل از خرید نحوه ی آبیاری مناسب را جویا شوید. اطمینان حاصل کنید گلدان های انتخابی شما دارای سوراخ های مناسب جهت زهکشی هستند. از برنامه ی کود دهی و نوع کود مناسب گل و گیاه آپارتمانی که می خواهید بخرید مطلع شوید. در نهایت مراقبت از گل های آپارتمانی در مقابل آفت ها بسیار اهمیت دارد. پس، از آفات هر نوع گلی که می خواهید خریداری کنید آگاه شوید. حال با خیال راحت می توانید اقدام به خرید گل و گیاه آپارتمانی مورد نیاز خود کنید و از زیبایی و جذابیت آن لذت ببرید.

مطالبی که شاید مورد علاقه شما باشد.

طراحی آلاچیق

طراحی روف گاردن

طراحی فلاور باکس

طراحی آبنما

طراحی فضای سبز

طراحی باغچه

محوطه سازی

اجرای استخر

نگهداری فضای سبز

درباره ی hyjiot80599